תינוק מעוות – מסדרת החלומות המיוחדים

חלום מסדרת החלומות המיוחדים שמציגה יעל תורג’מן. הפעם על היריון, לידה והפלה בחלום והמשמעות שלהם כפי שמתבטא במילון החלומות האישי של יעל

הסמלים בחלום הם לעתים מוזרים ולא ברורים. החולם לא מבין איך הופיעו בחלום דברים מעוותים, מוזרים וגרנדיוזיים שהוא מעולם לא היה חושב עליהם בערות. לחולם קשה להבין את החלום שלו, אבל עזרה ממפרש חלומות יכול להבהיר לו את החלום. יעל תורג’מן כתבה מילון חלומות שניתן להיעזר בו לפירוש החלום. בסוף המאמר יש קישור אליו.

תינוק מעוות – מסדרת החלומות המיוחדים

תינוק מעוות – מסדרת החלומות המיוחדים

מישהי מספרת חלום: “היי, חלמתי חלום מוזר ודיי מפחיד. אני נמצאת במקום שאני לא מכירה. אני רואה מישהי שלמדה איתי בתיכון. אנחנו לא בקשר מאז התיכון, וגם לא היינו חברות קרובות. בחלום היא עברה הפלה. העובר שהיא הפילה הוא חי, הולך ומדבר אבל נראה מאוד מוזר. רואים רק את הבשר שלו והוא קטן ומעוות. אני כאילו עוזרת לה להרוג אותו (הרי היא עברה הפלה) ומנסות להסתיר אותו מאנשים אחרים, ואנחנו לא מצליחות להרוג אותו. היה לו אופי שובב, כמו שדון, מהיר ומדבר הרבה. מה זה לעזאזל החלום הזה?”

תחילה נבדוק מה יש בחלום: מופיעה מישהי מהעבר שלה. אותה מישהי עברה הפלה. יצא תינוק מעוות שהן מנסות להרוג.

מבחינת רמזים שהחלום נותן להבנת החלום: התינוק שנולד/ נפל. לידה ותינוק מבטאים התחלה חדשה. התחלה של משהו חדש שהיא רוצה לחסל עוד לפני שהתחיל.

איך אני יודעת את הפירוש של היריון ולידה? מתוך מחקר מעמיק שביצעתי על אלפי חלומות הצלחתי לגלות את הפירושים של הסמלים המופיעים בהם. כמו כן, יצרתי מילון חלומות המציג את כל הגילויים שלי בנוגע לפירושי הסמלים.

לצורך פירוש החלום אני שואלת אותה שאלות. אני כותבת לה: “היריון ולידה מבטאים התחלה חדשה. מצד אחד יש לך רצון להתחלה חדשה, ומצד שני את מנסה לקבור את הרעיון הזה? היו לך מחשבות על העבר שלך? מה קורה אצלך לאחרונה?”.

היא אומרת בתשובה לשאלותיי: “תקועה עם קריירה. לא עובדת שלוש וחצי שנים מאז הקורונה. פתחתי עסק ומצטערת על זה. לא עשה לי טוב. לא מוצאת את עצמי”.

ניתן לראות שנושא החלום הוא העסק שלה. היא פתחה עסק אבל תקועה בו. זה הדבר החדש בחייה. לא כל כך חדש אמנם, אבל זה כמו תינוק שלא מתפתח. היא אומרת שהיא מצטערת שהיא פתחה אותו. כלומר, זה לא הסתדר כמו שרצתה, זה לא עשה לה טוב. היא רוצה לסגור את העסק. כנראה עסק שעומד והיא לא עושה בו כלום, שהרי היא טוענת שאינה עובדת.

בחלום מופיעה מישהי שלמדה איתה בעבר. כשמופיע בחלום מישהו מהעבר זה יכול לבטא מחשבות של החולם על העבר שלו, או רצון לחזור לעבר. במקרה הזה נראה שהחולמת רוצה לחזור לעבר לתקופה לפני שפתחה את העסק. היא הרי מצטערת שפתחה אותו. היא רוצה לחזור לתקופה לפני שזה קרה. לפני שהיא ילדה את “התינוק” הזה, וכאילו לעשות הפלה של הדבר הזה.

הן מנסות להרוג את התינוק – זה הרצון שלה לסגור את העסק, ולבטל בכלל את המעשה הזה שעשתה. הן מסתירות את התינוק – נראה שהיא חשה בושה על המהלכים הכושלים שעשתה, ואינה רוצה שאחרים יראו זאת או שישפטו אותה. בחלום התינוק שובב ומדבר הרבה – היא לא רוצה שאנשים שידברו עליה. זה כמו שד שיצא מהבקבוק.

נושא החלום הוא העסק שלה. התינוק מבטא את העסק. מה שקורה עם התינוק בחלום מבטא את הרגשות והמחשבות שלה בנוגע לעסק – הרצון לסגור אותו, הבושה, התקיעות שלה. יש לציין שחלום תמיד מתקשר להווה. יתכן שהיא חשבה על הנושא לאחרונה, או שמישהו העיר לה לגבי הנושא וזה היה הטריגר ליצירת החלום.

ניתן לראות איך החלום מביע את פנימיות החולם באופן סמלי. פירוק החלום עוזר לנו לראות את הדברים בצורה טובה יותר ולפרש את החלום באופן מדויק יותר. לצורך הבנת הסמלים שמופיעים בחלום, יש צורך במילון חלומות. מילון על פי הגישה של יעל לפתרון חלומות.

ניתן להיכנס לכאן, ולרכוש את מילון החלומות בסכום סמלי.

 

פוסטים דומים