הנסיך והצפרדע. זהו חלום מסדרת החלומות המיוחדים שמציגה יעל תורג'מן. נראה איך סיפורי אגדות משתלבים בחלום.

הנסיך והצפרדע. זהו חלום מסדרת החלומות המיוחדים שמציגה יעל תורג’מן. נראה איך סיפורי אגדות משתלבים בחלום.

מגיל קטן אנו שומעים אגדות שהורינו מספרים לנו. קוראים סיפורים. צופים בסיפורי אגדות במדיה. אנו מפנימים את התכנים האלו. מתרגשים מהם. מפנטזים שזה יקרה גם לנו. כמו כל דבר אחר שמוטמע בתוכנו ומופיע בחלומות, גם סממנים שונים מתוך האגדות נכנסים אל החלום. יעל תורג’מן מציגה חלום על צפרדע, המזכיר את האגדה: הנסיך והצפרדע.

הנסיך והצפרדע. זהו חלום מסדרת החלומות המיוחדים שמציגה יעל תורג'מן. נראה איך סיפורי אגדות משתלבים בחלום.

הנסיך והצפרדע – מסדרת החלומות המיוחדים

מישהי מספרת חלום: חלמתי שאני נמצאת בפארק עם דשא וצפרדע רודפת אחריי. אני ממש נרתעת ממנה. אשמח לפירוש.

כששמעתי את החלום הזה, מיד נזכרתי באגדה של הנסיך והצפרדע. לא היה לי ספק שהחלום מתקשר לזוגיות. שאלתי את החולמת מה קורה אצלה בתחום הזוגיות. היא עונה: לפני חצי שני עברתי פרידה, לאחר שמונה שנים לא פשוטות. אני בזוגיות חדשה ומהממת עם גבר מדהים כבר שלושה חודשים, וטוב לי איתו מאוד.

שימו לב, שטוב לה עם הגבר הנוכחי. בחלום היא בורחת מהצפרדע. אולי היא מפחדת שכל הטוב הזה שיש לה עכשיו יעלם. היו לה שנים קשות. קשה לה להאמין שהיא פתאום תשיג גבר מדהים. שאלתי אותה על כך והיא אומרת: כן, מרגיש לי טוב מידי כי לא הרגשתי ככה אף פעם.

אם כן, החולמת חוששת ש”הנסיך” שנמצא איתה עכשיו יתגלה כצפרדע. זו לא צפרדע שמתגלה כנסיך כמו באגדה. היא חוששת שבתוך הטוב הזה שיש לה עם הגבר, מסתתרת צפרדע מגעילה. שאולי עכשיו זה נראה כיף וחלומי, אבל זה רק כלפי חוץ. אולי עוד מעט היא תקבל את המכה? הפארק והדשא מייצגים את הטוב שיש ברשותה.

אם גם אתם אוהבים סיפורי אגדות, נסו לראות איך סממנים של סיפורי האגדות משתלבים בחלומות שלכם. אמנם, זה לא כל כך נפוץ, אבל אולי תגלו את האגדה בתוך החלום.

אם בא לכם ללמוד עוד על חלומות, ניתן לרכוש את הספר “נפלאות החלום” של יעל תורג’מן. ניתן להיכנס לקישור כאן, ולקבל פרטים על הספר.

פוסטים דומים